zaterdag 24 januari 2015

Favoriete Films


Hey allemaal!

 Vandaag heb ik mijn 5 favoriete films voor jullie!
Deze films staan allemaal op popcorn time dus als je popcorn time download
 (ik zal de link even onderaan het artikel plaatsen) kan je alle films bekijken.
Veel plezier met lezen! ;)

Mijn favoriete films verschillen qua categorie best wel,
ik hou namelijk van romantische films maar ik hou ook van actie films & natuurlijk comedy!
Waarschijnlijk zit er voor ieder type wel een leuke film bij.
Dit zijn mijn 5 favorieten ze zijn niet op volgorde van het leukst gedaan, 
omdat ik ze allemaal erg leuk vind!


1. If I stay


If i stay is een hele bijzondere film.
Deze film gaat over een meisje die heel goed cello kan spelen!
Alleen ze krijgt te maken met een ongeluk waardoor ze in coma komt, dan komen er allemaal herinneringen van haar verleden naar boven.

Het is een romantische drama.
Ik persoonlijk vind dit een erg leuke film, maar ik snap het als je deze film niet super leuk vind
want sommige stukjes worden op een hele 'andere' manier verteld.
Het ene stukje is het gedeelte waar ze nu in leeft en het andere stukje is in haar gedachten
van het verleden.

Cijfer: 8,5


2. Pitch Perfect


Pitch Perfect is tegenover If i stay een hele leuke muzikale comedy!
In pitch perfect beginnen ze met een nieuw zangteam en worden ze steeds beter.
Ze nemen het op tegen allemaal andere zanggroepen, kunnen ze het winnen?
Er komen veel leuke en grappige stukjes voor in deze film.

Dit jaar komt er ook een Pitch Perfect 2 uit!
Deze film lijkt mij ook super leuk dus die ga ik sowieso ook kijken!

Cijfer: 8,5


3. Bad Neighbors


Bad Neighbors is ook weer een comedy film.

Het gaat over een gezin die net een baby hebben gekregen en in een rustige buurt wonen, totdat er een broederschap naast hun komen wonen.
Dit gaat het gezin niet gemakkelijk af, omdat het broederschap veel feest en hun kind vaak
wakker maakt.
Hierdoor gaan ze wraak nemen op het broederschap en zo komen er allemaal problemen.


Dit is ook een erg leuke film!

Cijfer: 9


4. Grown ups 2


Grown ups 2 is ook weer een comedy.
Jullie zien wel dat ik het meest van comedy houd. ;)

Deze film gaat over 3 families die heel veel grappige dingen meemaken!
Het is een film waar je niet perse deel 1 van hoeft te zien maar als je deel 1
hebt gezien snap je er wel meer van.
Maar alsnog een super leuke film waarin van alles gebeurd!
Echt een aanrader!

Cijfer: 9


5. The maze runner


The maze runner is meer een actie film.

Bij de maze runner is er een jongen die niet weet wie hij is.
Hij begint in een doolhof en moet eruit proberen te komen wat natuurlijk niet makkelijk is omdat er allemaal opstakels zijn. Samen met andere jongens die vastzitten in het doolhof beleven ze heel veel spannende dingen!
Erg leuke film voor de mensen onder ons die van actiefilms houden! :)

Er komt ook een deel 2 uit in september 2015 van de maze runner namelijk de maze runner scorch trials!

Cijfer: 8,5



Dit waren mijn 5 favoriete films!
Ik heb alleen nog 1 hele leuke film: The Hungergames.
Deze heb ik niet genoemd omdat nog niet alle delen in de bioscoop zijn geweest.
Ik wil heel graag een artikel schrijven over The Hungergames als ze allemaal uit zijn!

Heel erg bedankt voor het lezen!

xx Iris

Popcorn time: https://popcorntime.io/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten