zaterdag 31 januari 2015

DIY Lipscrub



Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je zelf snel en makkelijk een lipscrub kan maken!
Ik vind het leuk om dit zelf te maken en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden!

Veel plezier met lezen! ;)

Om deze lipscrub te maken heb je 4 producten nodig:
1. 2 theelepels suiker
2. 1½ theelepel olijfolie/kokosolie (ik gebruik olijfolie)
3. 1½ theelepel honing
4. Kleurstof (hoeft niet per se)




Als eerst doe je de suiker en de olijfolie bij elkaar en roer je even door elkaar.
Dan doe je de honing erbij en roer dit weer even door elkaar.
Dan de kleurstof, doe een klein druppeltje kleurstof door het mengsel.
Het kan nu zo zijn dat de kleurstof niet goed wil verspreiden en er klontjes kleurstof komen, laat dit gewoon even liggen.
Als allerlaatst doe je er een kwart theelepel water bij.
Als je dat hebt gedaan gaat als het goed is de kleurstof ook goed mengen en krijgt je suiker een mooie kleur.



Doe je lipscrub in een leuk bakje en dan nog ongeveer een uurtje in de koelkast en klaar is je lipscrub!
Je kunt deze lipscrub ongeveer 3 à 4 weken blijven gebruiken.

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden!
De producten kan je eigenlijk overal wel kopen en het is makkelijk te maken.

xx Iris






Geen opmerkingen:

Een reactie posten