zaterdag 11 april 2015

DIY potjes versieren!

IMG_7484.JPG wordt weergegeven


Vandaag laat ik zien hoe je zelf heel leuk potjes kan versieren, het duurt niet lang en het ziet er super leuk uit! Ook is het leuk om cadeau te doen.


Ik gebruik creme brulee potjes die kan je kopen bij de Jumbo of bij de Aldi alleen zit er dan nog wel creme brulee in. Verder gebruik ik een lijmpistool en leuke knutselspulletjes zoals lint, knoopjes en  munten van vroeger.

FullSizeRender.jpg wordt weergegeven


Ik begin bij de munten potjes. Ik gebruik daar een lijmpistool voor en heel veel oude muntjes! Ik lijm ze boven elkaar op het potje. Enzo ga ik de heletijd door totdat het potje helemaal vol zit met muntjes.

FullSizeRender.jpg wordt weergegeven


IMG_7484.JPG wordt weergegeven

Ik vind het een stoer resultaat geven! In het potje kan een groot waxinelichtje wat leuk is om cadeau te geven.

Ook heb nog andere potjes gemaakt.


IMG_7544.JPG wordt weergegeven

Hier heb ik 2 lintjes over elkaar geplakt.
Dit ziet er super cute uit!



IMG_7548.JPG wordt weergegeven

Hier plak ik allemaal verschillende knopen erop. Dit ziet er super leuk uit als het helemaal klaar is, ook staat het leuk bij het potje met de lintjes.

Dit was de DIY ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xxRenee











Geen opmerkingen:

Een reactie posten