maandag 13 april 2015

Food tag


Heey allemaal,

Vandaag hebben wij de food tag voor jullie!
Wij hopen dat jullie het leuk vinden!

De echte tag bestaat uit 25 vragen maar omdat wij met zijn 2en zijn hebben we de 10 leukste vragen uitgezocht.
Let's begin!

1. Wat zit er op je lievelingsbroodje?

Iris: Kip en rucola! Ik vind het het lekkerst op een pistolet.
Renee: Geitenkaas + honing en rucola! Ik vind het ook het lekkerst op een pistoletje.

2. Soep of salade?

Iris: Soepppp! Vooral kippensoep! I love it.
Renee: Ook soep! 

3. Nooit meer zoet of nooit meer hartig?

Iris: Ik kan echt niet kiezen, ik vind het allebeide super lekker! Maar als ik echt zou moeten kiezen kies ik denk ik voor nooit meer hartig.
Renee: Nooit meer zoet! Zoete dingen zijn vaak erg ongezond en ik zou niet op alleen maar zoet kunnen leven!

4. Wie is je grootste inspiratiebron?

Iris: Mijn moeder ze kan supergoed en lekker koken!
Renee: Jamie Oliver! Hij kan supergoed koken en zijn 30 minuten maaltijden zijn superlekker alleen lukt het me nooit in 30 minuten...

5. Thuis koken of uit eten gaan?

Iris: Uit eten gaan, omdat ik het soms wel leuk vind om te koken maar niet te vaak.
Renee: Uit eten!! En dan alle restaurants bezoeken, allerlei verschillende culturen enzovoort.

6. Het lekkerste wat ik ooit gegeten heb is....

Iris: Gecondenseerde melk 2 uur laten koken in water, dan word het karamel, echt het aller lekkerste!
Renee: Ik weet niet. Ik hou erg van groenten en wortels of broccoli is mijn lievelingseten

7. Wat is je favoriete cocktail?

Iris: De cocktail die is bedacht door Renee! Hier komt nog een artikel over.
Renee: RT Iris! Mijn wereld beroemde cocktail hahaha!

8. Mijn favoriete snack is.....

Iris: Moeilijk, mijn moeder maakt wel eens een fruit bowl dat vind ik toch wel echt super lekker!
Renee: Kroket of chips.

9. Wat zit er op jouw pizza?

Iris: Ham, kaas, ananas & rucola!
Renee: Hawai (ananas) of bolognese met heel veel gehakt en kaas!

10. Mijn favoriete foodblog is......

Iris: Foodgloss! Ik vind haar video's super leuk en handig!
Renee: Zelfde Iris!




Dit was het artikel wij hopen dat jullie nu meer van ons weten!

xx yorts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten