zaterdag 25 april 2015

Room inspiration #2


Heey allemaal,
Vandaag heb ik weer een room inspiration voor jullie!
Dit keer wat meer moderne en kleurrijke kamers.
Veel plezier met lezen!




1. Woonkamers

Als eerst heb ik 2 woonkamers voor jullie!


Bij deze kamer zijn verschillende soorten tinten paars gebruikt.
Persoonlijk vind ik paars geen mooie kleur, maar het is erg mooi verwerkt in deze kamer.



In deze 2e woonkamer zijn vooral kleuren gebruikt die je vaak in de herfst ziet, zoals oranje, bruin, rood enzo.


2. Eetkamers

Bij de eetkamers kon ik bijna geen kleurrijke foto's vinden, maar ik heb toch 2 leuke foto's voor jullie!



Bij deze 1e eetkamer is er niet gekozen om de tafel of de muren een kleur te geven, maar de stoelen.
Een leuke manier om wat kleur in je huis te brengen!!



En bij deze eetkamer zijn het vooral de kleine details die voor de kleur zorgen, zoals de bloempotjes, en de standaard van de tafel.


3. Meidenslaapkamers (12-16 jaar)



Bij deze eerste slaapkamer is eigenlijk alleen maar groen gebruikt.
Persoonlijk vind ik dit iets te veel groen, maar sommige mensen vinden dit hartstikke leuk, het is maar net wat je smaak is.
Het bed dat in deze kamer staat vind ik daartegenover wel erg mooi!



In deze kamer is weer gebruik gemaakt van verschillende tinten paars.
Het bed met veel kastjes is erg handig om al je spullen in op te bergen!



4. Badkamers

Bij de badkamers kon ik geen kleurrijke badkamers vinden dus heb ik hier moderne badkamers gekozen.



Bij deze badkamer zijn alleen de bloemen kleurrijk, maar hij is erg modern met een mooi glasscherm om de douche heen!


En dan dit stukje van een badkamer, prachtig!
Ik vind de kleurcombinatie van het hout en de wasbak perfect bij elkaar passen!


5. Keukens



Bij deze 1e keuken is subtiel de kleur op de muur gebruikt i.p.v. op het keukenblad zelf. Een erg leuke manier als je je keuken gewoon wit wil, maar toch ook kleur in je kamer.


Deze keuken is helemaal blauw, persoonlijk vind ik het iets te veel van het goede.
Ik vind blauw een prachtige kleur maar niet zoveel.
Voor de rest is de keuken wel mooi ingedeeld!


Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en dat ik jullie wat heb kunnen inspireren.

xx Iris






Geen opmerkingen:

Een reactie posten