dinsdag 28 april 2015

Zomerse cocktail!

IMG_8021.JPG wordt weergegeven

Vandaag heb ik een zomerse cocktail voor jullie! Het wordt al mooi weer en daarom is het wel tijd voor een lekker zoet drankje!

Je hebt hier maar een paar dingen voor nodig:

- Crunched  ijs je kan normale ijsblokjes kapotslaan of zoals mij een Amerikaanse koelkast hebben waar een ijsblokjes machine in zit!
-Vruchtenmix (ranja).
-Vruchtendrank (dubbeldrank, ik gebruik de smaak mango & guanabana).
-Grote (smoothie) glazen.
- Rietjes.


IMG_8012.JPG wordt weergegeven


Als eerst doe je het glas tot  2/3 vol met crunched ijs. Vervolgends doe je er een beetje ranja overheen.

IMG_8013.JPG wordt weergegeven

Daarna vul je het glas voorzichtig met de vruchtendrank helemaal vol.


IMG_8015.JPG wordt weergegeven

En dan rietje in het glas en klaar! Voordat je het gaat drinken eerst nog even bubbels blazen met het rietje want dan gaat de ranja mengen met de dubbeldrank! Maar het staat erg leuk met het kleuren verschil!

IMG_8021.JPG wordt weergegeven

Ik heb deze cocktail helemaal zelf bedacht en vind hem dan ook erg lekker! Hij is zoet maar door de vruchtendrank ook wel een beetje fris! Ik hoop dat jullie hem ook gaan maken want hij is het proberen waard.

XxRenee











Geen opmerkingen:

Een reactie posten