zaterdag 4 april 2015

Ooglook bekend persoon 2


Heei allemaal,
Vandaag heb ik weer een ooglook van een bekend persoon nagemaakt.
Wil je weten van wie? Lees dan snel verder!!



Vandaag maak ik de look van Taylor Swift, bij de Grammy awards in 2015.
Taylor gebruikt een mooie blauwe kleur die haar ogen er mooi uit laten springen.
Ook past de kleur mooi bij haar jurk!


Dit zijn de producten die ik vandaag ga gebruiken. (de prijzen zet ik onder aan het artikel)


Ik breng eerst een highlighter aan de binnenkant van mijn ooghoek, en op het wenkbrauwbot.


Dan breng ik een beige kleur aan over het gehele bewegend ooglid.


Je hoeft niet te zuinig te zijn de kleuren omdat Taylor ook veel glitter gebruikt.


Dan pak je het blauwe oogpotlood en breng je die aan op het einde van je ooglid, en op je waterlijn.
Dit moet je goed vervagen!


Dan doe je er ook nog een klein beetje zwart overheen om het wat meer smokey te maken.


Daarna zet je een dun lijntje met de eyeliner.


En tot slot voeg je nog wat mascara toe op je wimpers.


En dan is dit je resultaat!
Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden!

xx Iris

De prijzen van de producten:
1. W7 in the nude palette     €9,99
2. Gosh 9 shades to enjoy in new york   €12,99
3. Gosh Xtreme 001 black gel eyeliner     €8,79
4. Essence lash princess mascara     €3,39

Geen opmerkingen:

Een reactie posten