zondag 12 april 2015

Review: Clinique High Impact Lip Colour 13 flamenco


Vandaag ga ik deze lipstick van clinique reviewen.
Ben je benieuwd naar deze lipstick?
Lees dan snel verder!
Ik review vandaag de: Clinique high impact lip colour lipstick in kleur 13 flamenco.
Alle clinique producten zijn op allergie getest en 100% parfumvrij.
Ik kreeg deze lipstick van douglas met nog een paar andere producten!
Laat ik maar snel beginnen met reviewen van de lipstick.

                                                   

'Intensief kleurende, verzorgende lippenstift.
Elegant in kleur, staat op comfort.
Rijke prachtige kleuren die tot 8 uur lang houden.
Je lippen genieten van elke minuut.
De intens vochtverzorgende tinten verzorgen, verzachten en bieden comfort.' zegt Clinique.


Wat een prachtige lipstick!
De kleur is echt de perfecte rode lip kleur!
Ook blijft de lipstick erg lang zitten, en verzorgd de lipstick je lippen.

Ik vind deze lipstick echt prachtig.
Je kunt hem kopen bij douglas voor 23,-
Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden!

xx Iris

Sorry dat het artikel een dag later online komt.
Ik had hem niet goed opgeslagen en gister was ik de hele dag weg.
Dus ik had geen tijd om hem er gister op te zetten.
Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten