dinsdag 21 april 2015

Kylie Jenner lip look





Vandaag heb ik een lip look van Kylie Jenner voor jullie! Het is een enorme hype in de beauty wereld en ik heb vandaag een lip look met budget producten! 

FullSizeRender.jpg wordt weergegeven

Ik gebruik 2 producten van Essence. Ik gebruik een lipliner in de kleur 06 Satin Mauve hij kost maar €1.- en is te koop bij de Kruidvat. Ook gebruik ik van Essence een lipstick in de kleur 07 Naturel Beauty en deze lipstick kost €2.39. 
Als eerst ga ik met de lipliner rond mijn liplijn. Daarna kleur ik het lichtjes met de lipliner. Vervolgens kleur ik het nog in met de lipstick. Als je wilt kun je in  het midden van je lip een iets lichtere lipstick deppend aanbrengen dan lijkt het alsof je dikker lippen hebt zonder vacuĆ¼m methode! 
image1.JPG wordt weergegeven

Hier heb ik alleen de lipliner aangebracht.


image2.JPG wordt weergegeven


Hier heb ik de lipstick over de lipliner aangebracht.


image5.JPG wordt weergegeven


En dit is het resultaat! Ook een geschikte lipstick is ook van Essence van de nude collectie in de kleur 03 Come Naturally deze kost ook €2.39.

Ik hoop dat jullie dit een leuke lip look vonden!

xx Renee












Geen opmerkingen:

Een reactie posten