dinsdag 31 maart 2015

Review Dr Van Der Hoog 3 minuten masker

image1.JPG wordt weergegeven

Vandaag review ik 2 maskers voor jullie! De maskers zijn van Dr Van Der Hoog wat ik een erg fijn merk vind en deze maskers hoeven maar 3 minuten op je gezicht te zitten zodat je het snel en makkelijk onder de douche kunt op doen.


Ik heb 2 van deze tubes wat erg handig is ook zegt Dr v/d hoog dat je 5 keer met een tube kunt. Ik heb de oranje versie (Quick Boost met jojoba olie) en de blauwe versie (Quick Restore met aloë vera).  

image3.JPG wordt weergegeven
Quick Boost
image4.JPG wordt weergegeven
Quick Restore


Quick Boost: Vraagt je huid om een lekkere opfrisser, maar heb je weinig tijd? Het 3-minuten masker geeft jouw gezicht snel een heerlijke boost! Het heeft een opwekkende en hydraterende werking en zorgt door de aanwezige vitaminen C en E voor een ideale energy-boost voor de vermoeide huid. Je huid voelt na slechts 3 minuten weer lekker zacht en fris. Tip: een 3-minuten masker is ideaal voor gebruik tijdens het douchen. Goed voor minimaal 5 behandelingen. Aldus Dr van der Hoog.

Quick Restore: Weinig tijd, maar toch even heerlijk ontspannen? Dit 3-minuten masker geeft je gezicht in 3 minuten weer een heerlijk frisse uitstraling! Door de vochtregulerende werking herstelt de kwetsbare huid. Ervaar de weldaad van de natuurlijke aloë vera-extracten die vol vitaminen en mineralen zitten. Ze brengen je gezicht weer tot rust en zorgen voor een lekker zachte, ontspannen en soepele huid. Tip: dit 3-minuten masker is ideaal voor gebruik onder de douche. Voldoende voor minimaal 5 behandelingen. Aldus Dr van der Hoog.



image2.JPG wordt weergegeven

Ik ben erg onder de indruk van deze 2 maskers omdat ze snel werken en lekker aanvoelen, je krijgt na de tijd dat je het masker er af hebt gehaald geen rode huid. Je ziet het effect niet snel maar als je het masker een aantal keren gebruikt ze je wel verschil. Ik vind vooral dat de maskers een lekker fris gevoel geven. De geur van de maskers zijn niet overheersend maar er zit wel een lekkere geur aan! Ik weet niet hoe ik de geur van Quick Boost moet beschrijven omdat ik niet weet hoe jojoba olie ruikt. Maar Quick Restore ruikt naar aloë vera niet super sterk maar je ruikt het wel.

 Het is zeker een aanrader om te kopen ook omdat je er meerdere keren met zo'n tube kunt en omdat ik zelf tubes gewoon heel handig vind! Ook is de prijs niet duur als je het vergelijkt dat je er vaker mee kunt doen.

De maskers zijn o.a te koop bij de Kruidvat.
Quick Boost: €7.49
Quick Restore €7.49



Geen opmerkingen:

Een reactie posten