zaterdag 28 maart 2015

Smoothie recept



Vandaag ga ik jullie 1 favoriete smoothie laten zien en 1 die ik vandaag voor het eerst ga proberen!
Veel plezier met lezen!!
Omdat het voorjaar alweer is begonnen, vond ik het wel leuk om smoothies te gaan maken!
Laten we maar snel beginnen!


We beginnen met mijn favoriete smoothie!

Wat heb je nodig:
1. Ingevroren zomerfruit AH
2. halve banaan
3. Yoghurt
                      Als je het te zuur vind kan je er ook nog een beetje suiker aan toevoegen.


Je voegt alles bij elkaar en mixen maar!

En dan is je lekkere fruit smoothie klaar!


Eet smakelijk!


Dan gaan we door naar de volgende smoothie!
Deze heb ik zelf nog nooit geprobeerd, maar we zullen zienn.

Wat heb je nodig:
1. Ingevroren mango (kan ook vers)
2. Halve banaan
3. Appel
4. Yoghurt


Alles in de blender en mixen maar!


En dan is je smoothie klaar!


Ondanks dat ik deze nog nooit gemaakt heb vind ik hem erg lekker!

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en ik zou het leuk vinden als jullie dit recept ook maken ons een foto via instagram sturen!

xx Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten