dinsdag 17 maart 2015

Swatch Essence nagellak

Hey!

Vandaag heb ik voor jullie 2 swatches van Essence nagellakjes. Ik heb de kleuren nieuw gekregen van mijn oma en ik hoop dat jullie het leuke kleurtjes vinden!





De namen van de kleuren zijn: 
Paars: 175 Be berry now!
Roze: 177 Happy end.

Het zijn 2 mooie kleuren de roze is vrij vel en de paars is een mooie bes achtige paarse kleur.
De lakjes van Essence bevallen me altijd erg goed omdat ze mooi dekkend lakken en een mooie brede kwast hebben wat makkelijk aanbrengt. Ook zijn ze absoluut niet duur!
Ik heb de lakjes 2 lagen aan gebracht omdat ze dan het mooist zijn na 5 minuten zijn de lakjes droog maar niet super droog want officieel is een nagellakje pas na 24 uur goed droog.

Links Happy end rechts Be berry now!

Zo zien de kleuren eruit op mijn nagels. Ze hebben een mooie glans en een goede dekking!
Hieronder zie je de kleuren op een nagelwiel. Als ik nagellak op doe laat ik het altijd heel lang drogen en doe ik vrijwel het eerste kwartier niks met mijn handen omdat ik bang ben dat anders mijn nagellak eraf gaat als ik ergens aan kom! Ook ben ik erg onhandig en gebeurt dat dus snel bij mij!

IMG_6723.JPG wordt weergegeven
Links Happy end rechts Be berry now!

De lakjes zijn te koop bij de kruidvat voor €1.69 in het Essence schap

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!
xxRenee




Geen opmerkingen:

Een reactie posten