dinsdag 24 maart 2015

Review Gosh 9 shades to enjoy in New York 001

IMG_6791.JPG wordt weergegeven

Hey,

Ik review het palette van Gosh. Het is van de collectie 9 Shades waarvan er drie verschillende uitvoeringen zijn namelijk: 001 To Enjoy In New York dit palette heb ik gekocht en er zitten verschillende nude tinten in wat ik erg mooi vind! 002 To Have Fun With In LA dat zijn verschillende kleuren blauw/groen tinten. 003 To Play With In Vegas zelf vond ik dit palette ook heel erg mooi omdat er veel velle kleuren in zitten dat superleuk is voor de zomer!


IMG_6773.JPG wordt weergegeven


IMG_6775.JPG wordt weergegeven
de ingrediƫnten

Het To Enjoy In New York palette bevat 9 verschillende kleuren. In het palette zitten zowel matte als shimmer kleuren. Er zitten 2 highlight kleuren die allebei met shimmers zijn. De verpakking van het palette is ook heel mooi en ziet er luxe uit. Het is een mat zwarte verpakking met het make-up merk in het glans. In het palette zelf zit een spiegeltje wat ik erg handig vind! Ook zit er een kartonnen doosje omheen waar de naam van het palette opstaan, ook staan de ingrediƫnten er op en de eventuele ooglook die je er zou mee kunnen maken.

IMG_6776.JPG wordt weergegeven

Er zitten verschillende kleuren in. Paarse kleuren maar ook bruin/grijs en rose/goud.
De vakjes van de kleuren zijn ook vrij groot wat handig is zodat elke kwast er makkelijk in past. Het palette is lekker overzichtelijk van bovenaan lichte nude kleuren en onderaan chocolade bruin.
Je kan er verschillende looks mee maken wat ook erg praktisch is,

IMG_6768.JPG wordt weergegeven

Het enige minpuntje van Gosh is dat de kleuren snel vervagen waardoor je gedurende de dag de kleuren minder goed ziet. Probeer er dan ook niet vaak langs te gaan met je kwast bij het aanbrengen er van. Hieronder de foto van de swatches ik heb 1 laagje op mijn hand aangebracht.

IMG_6806.JPG wordt weergegeven

Ik vind dat de kleuren een goede pigmentatie hebben! De kleuren blenden makkelijk en hebben een satin finish.

IMG_6769.JPG wordt weergegeven

Hier nog even een close-up foto van de kleuren.



Het palette is te koop bij de Kruidvat en kost €12,99 


Ik hoop dat jullie wat aan deze review hebben!
xxRenee






Geen opmerkingen:

Een reactie posten