zaterdag 7 maart 2015

Catrice mascara en eyeliner review


Vandaag review ik de Catrice lashes to kill waterproof mascara en de Catrice waterproof liquid liner in het nummer 010 don't leave me.
Veel plezier met lezen!


Laten we beginnen met de mascara.


Catrice zegt dat je ultra lange wimpers krijgt, veel volume en mooi gekrulde wimpers.
Ook zeggen ze dat je het er makkelijk af krijgt met waterproof make-up remover.


Mijn ogen zonder mascara.


Mijn ogen met 1 laagje mascara.


Mijn oog met 2 laagjes mascara.
(Hier heb ik 1 oog gedaan omdat de foto een beetje wazig was).

Ik vind de mascara erg goed werken!
Hij klontert wel een klein beetje maar het effect vind ik erg mooi!!
Ik vind dat ik niet ultra lange wimpers krijg maar ik vind het effect wel mooi.

De mascara is te koop bij o.a. kruidvat voor 3,99


Dan de eyeliner.

Catrice zegt dat je met het kwastje heel precies de eyeliner kan aanbrengen.



Mijn ogen met mascara en eyeliner.

Ik vind het effect wel mooi het is wel echt zwart alleen de eyeliner brengt niet super mooi en makkelijk aan.
Ook als ik de eyeliner er 's avonds afhaal gaat het er niet vloeiend af maar met zeg maar klontjes.

Ik vind de eyeliner minder goed.
De eyeliner is te koop voor 3,89 bij o.a. de kruidvat.


Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.

xx Iris





Geen opmerkingen:

Een reactie posten