zaterdag 14 maart 2015

Ooglook bekend persoon


Heey allemaal,

Vandaag ga ik een ooglook van een bekend persoon na proberen te maken.
Ben je benieuwd wie het vandaag is? Lees dan snel verder.

Vandaag ga ik een ooglook namaken van........ Ariana Grande!
Ik ga de ooglook van Ariana bij de Grammy's namaken.


Deze ooglook ga ik proberen na te maken.
Laten we maar snel beginnen!

Dit zijn de producten die ik ga gebruiken.

Eerst breng ik een beetje BB Cream aan, deze gebruik ik als oogschaduwbasis dus je kan ook gewone oogschaduwbasis gebruiken.


Dan pak ik het in the nude palette van W7 en breng ik de 6e kleur aan op het bewegend ooglid.


Daarna pak ik de 9e kleur en die breng ik aan in mijn arcadeboog.


Blend deze kleuren goed!
Dan krijg je het resultaat van de bovenstaande foto.


Dan komt nu de moeilijkste stap de eyeliner.
Ariana heeft erg dikke eyeliner op.
Ik heb zo goed mogelijk de eyeliner geprobeerd na te maken maar het was wel moeilijk.


Dan nog even mascara toevoegen en dan is dit je resultaat!
Eigenlijk moet je nog een lijntje zwart oogpotlood aanbrengen op je waterlijn en helemaal doortrekken maar ik heb op het moment geen zwart oogpotlood dus deze stap heb ik maar even overgeslagen.

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden!
xx Iris

De prijzen van de producten:
1. W7 in the nude palette     €9,99
2. Dream fresh BB Cream maybelline     €9,99
3. Gosh Xtreme 001 black gel eyeliner     €8,79
4. Catrice lashes to kill waterproof     3,99


Geen opmerkingen:

Een reactie posten