zaterdag 21 maart 2015

Vervolg op de modetrends

Heey allemaal,

Vandaag heb ik een vervolg op de modetrends, hierin ga ik leuke outfits uitzoeken die bij de modetrends horen.
Veel plezier met lezen!

Ik vind dit zelf erg leuk om te doen omdat ik erg van mode houd!
Ik hoop dat ik jullie een beetje kan inspireren door een aantal kledingstukken te laten zien.
Veel plezier!


1. Regenboog




Deze shirtjes zijn kleurrijk wat mooi past bij regenboogkleuren.
Ik vind het erg mooi!
Deze shirtjes kan je kopen bij only.
Ik zet alle linken van de sites onderaan het artikel.


Ook deze jurk is kleurrijk.
Persoonlijk vind ik de shirtjes mooier qua kleuren.
Deze jurk kan je bij vila kopen.



2. Bloemen





Bloemen van groot tot klein! En van 1 tot meerderre je vind ze overal.
Deze shirtjes zijn allebeide te koop bij de only.


3. Plaatjes van dingen



Ook plaatjes van dingen zijn erg in de mode.
Niet elk plaatje hoeft vaak herhaald te worden je kan ook 1 plaatje op je shirt hebben.
Het 1e shirt kan je kopen bij vila, het 2e shirt bij pieces.

4. Zwart-wit (grijs)



Dit is mijn favoriete categorie!
Ik vind zwart-witte kleding erg mooi.
Het 1e shirt kan je kopen bij pieces, het 2e shirt bij vero moda en het 3e shirt bij vila.

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven!

xx Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten