zaterdag 2 mei 2015

Favorieten van april


Vandaag laat ik mijn favoriete producten van april aan jullie zien!
Mijn favorieten van maart heb ik niet gedaan omdat ik nog veel dezelfde favorieten had.
Veel plezier met lezen!



Mijn favorieten zijn:

1. Vaseline spray & go

Dit is een hele lekkere body moisturiser, die je aanbrengt met een spray.
Deze body moisturiser trekt erg snel in, en ruikt lekker fris (ik heb de aloe vera variant).
Echt een hele fijne body moisturiser!

2. Max Factor CC Cream

De vorige keer dat ik een favorieten artikel maakte had ik de BB Cream van Maybelline als favoriet, maar na een paar weken kreeg ik erge uitslag wat waarschijnlijk kwam door de BB Cream.
Daarom ben ik op zoek gegaan naar een betere en .dat is deze!
De CC Cream dekt goed, en smeert lekker uit!
Echt een aanrader!

3. Catrice eye brow stylist

Dit is een prachtig wenkbrauw potlood!
Hij brengt goed aan en gaat lang mee!

4. Essence long lasting eye pencil (blauw)

Dit oogpotlood is echt prachtig om aan het eind van je waterlijn te gebruiken!

5. Clinique high impact mascara

Deze mascara kreeg ik in het pakket van Douglas, waar onder andere ook de lipstick in zat.
Hier ga ik niet zo veel over vertellen want zaterdag 9 mei komt hier een review van online.
Maar het is een hele fijne mascara!

6. Douglas lip shine lipgloss

Wauw! Ik hou echt van deze lipgloss, hij laat je lippen prachtig glanzen!
Ik heb de kleur Flush Fuchsia.

7. Coca cola cherry lipsmacker

Dit product verzorgd mijn lippen echt heel goed en ik draag hem vaak omdat hij erg lekker smaakt!
Ik vind het echt een voordeel dat de lipsmackers lekker smaken, want dan doe ik ze ook eerder op!


Dit waren mijn favoriete producten van februari!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten