zaterdag 23 mei 2015

Zomerse ooglook


Hey girls,

Vandaag heb ik een zomerse ooglook voor jullie!
Dit is wel een naturel ooglook zodat je hem ook naar school op kan.
Enjoy!





Ik gebruik hiervoor de producten:
1. W7 in the nude palette
2. Clinique high impact mascara (review staat op onze site)
3. Essence long lasting eye pencil


Ik breng angel aan op het gehele ooglid, copper pot op het einde van mijn ooglid en coffee cup breng ik aan in mijn arcadeboog.


Dan voeg ik het oogpotlood op mijn waterlijn toe, ik doe hem van buiten naar binnen tot ongeveer de helft.
En als laatst de mascara.

Ik vond het leuk om deze look te maken!
Doordat ik veel glitter en roze gebruik vind ik het een mooie zomerse ooglook.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten