dinsdag 5 mei 2015

Ooglook bekend persoon 3

PhotoGrid_1426347747014.jpg wordt weergegeven





Vandaag heb ik voor jullie ooglook bekend persoon 3 ben je nieuwschierig welk persoon ik nu na ga maken? Lees dan snel verder!!



Vandaag ga ik de ooglook van Britt Robertson namaken zij speelt de hoofdrol in The Longest Ride. Ik maak de ooglook na van de premiere van deze film. Ik heb de film laatst gezien in de bioscoop ik vond het niet een mega leuke film omdat ik niet van romantische films hou maar van thriller. Maar ik ben samen met Iris gegaan en die vond hem wel heel mooi! (Ik moest bijna slapen in de bios...)





Ze heeft een vrij dikke matte eyeliner op en witte highlighter in haar ooghoek.
Ik ga deze look namaken met de volgende producten;

- Gel eyeliner 001 Black van Rimmel London
- Mascara Xtreme van Gosh
- Witte highlighter van W7 uit het 10 out of 10 palette
- Smokey eye brush van Essence voor de highlighter
- Oogschaduw basis van Essence (hoeft niet)


IMG_8060.JPG wordt weergegeven


Ik breng als eerst de oogschaduw basis aan zodat de eye liner goed blijft zitten. Vervolgens breng ik een dik lijntje eye liner aan met een kleine wing. Dan breng ik de witte highlighter in  mijn ooghoeken aan en een beetje over de eyeliner heen zodat het iets minder hard wordt omdat zwart erg hard staat. Britt Robertson heeft dat ook een beetje.


FullSizeRender.jpg wordt weergegeven
aan 1 kant de eyeliner

FullSizeRender.jpg wordt weergegeven
Beide kanten de eyeliner
FullSizeRender.jpg wordt weergegeven
Highlighter in ooghoek + op eyeliner (relutaat ogen open)

FullSizeRender.jpg wordt weergegeven
Resultaat ogen dicht
Ik hoop dat jullie deze ooglook mooi vinden! hij is erg snel te maken en ziet er leuk uit! 
xxRenee





Geen opmerkingen:

Een reactie posten