zaterdag 9 mei 2015

Review: Clinique high impact mascara


Heei allemaal,

Vandaag heb ik een review van de clinique high impact mascara voor jullie.
Deze mascara kreeg ik in het Douglas pakket waar ik ook de lipstick in kreeg!
Veel plezier met lezen!




Clinique: 'Mascara voor extra volume en lengte.
Mag in geen enkel toilettasje ontbreken. Voegt direct volume toe aan iedere wimper. De pure, diepe kleur geeft een dramatische uitstraling.'

Het borsteltje ziet er niet erg spectaculair uit, maar we zullen het zien.

1 laagje mascara

2 laagjes mascara

Het verschil (2 laagjes-niks)

Ik vind de mascara prima werken.
Hij brengt mooi aan en ik krijg er ook wel volume en lengte van.
Persoonlijk vind ik het mooi als ik een wat meer false lash effect heb, maar voor mensen die daar niet van houden is dit zeker een aanrader!

Ik ben wel erg tevreden over dit product!
Ik draag hem elke dag, alleen doe ik er nog een volume mascara overheen.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!

xx Iris

Te koop bij o.a. Douglas vanaf  €22,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten