zaterdag 16 mei 2015

Favoriete muziek


Heei allemaal!,

Vandaag laat ik mijn favoriete muziek van dit moment aan jullie zien.
Ik luister erg veel muziek, ook als ik artikelen aan het schrijven ben dus laat ik vandaag mijn favoriete muziek zien!
Veel plezier met lezen!!


1. Lean on (feat. MO & DJ Snake) - Major lazer
Ik vind het een erg leuk liedje met een leuke beat!
Je kunt ook lekker op dit nummer dansen.


2. Like I can - Sam Smith
Echt een prachtig en lief liedje!
Ik vind het super mooi dat er langzame en zachte stukjes in zitten, maar ook wat luidere stukjes als je begrijpt wat ik bedoel.



3. Parijs - Kenny B
Ik vind dit een erg vrolijk en romantisch liedje.
Hier is erg mooi een gitaar in verwerkt.



4. La la love - TP4Y
Superleuk liedje me weer een hele leuke beat erin.
Love it!



5. Flashlight - Jessie J
Een erg mooi nummer met wat zachtere en rustige stukjes en wat hardere, drukke stukjes.
Dit is het nummer van Pitch Perfect 2.

Dit waren mijn 5 favoriete liedjes van dit moment!
Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren op dit gebied!
Bedankt voor het lezen!

xx Iris

Links naar de liedjes op youtube:
Lean on - Major lazer
Like I can - Sam Smith
Parijs - Kenny B
La la love - TP4Y
Flashlight - Jessie J


Geen opmerkingen:

Een reactie posten