dinsdag 19 mei 2015

What's on my iPhone tag!

Ik ben weer terug van vakantie en heb het heel erg naar mijn zin gehad! Maar nu kan ik weer artikelen schrijven voor ons blog en dat vind ik ook er leuk! Vandaag heb ik voor jullie een What's on my iPhone tag, zelf heb ik de iPhone 5S dat is met vingerafdruk herkenning zodat je de code niet hoeft in te vullen!


Laten we beginnen met de eerste pagina.
Op mijn eerste pagina staan vooral apps van Apple zelf. Ik heb er zoal foto's, camera, agenda en Whatsapp de enige die niet van Apple is.

Nu de volgende pagina.
Op deze pagina heb ik abcNotes staan daar bewaar ik al mijn wachtwoorden in. Ik heb de Kruidvat McDonald's en Kobo app. Ook heb ik AppEvent dat is app van de dag en dan krijg je elke dag een gratis app. Maar ook Roosterwijzigingen, Shazam, Wunderlist en de Weet ik veel app.

Op mijn derde pagina staat allemaal mapjes.
Hulp apps de naam zegt het al. Hier staan bijv. de rekenmachine en de klok. Maar op de volgende bladzijde van dit mapje staan ook zoek mijn iPhone en Streetviewer en nog meer apps van Apple zelf.


Hier bewaar ik mijn foto apps. Ik gebruik Pic Collage best vaak omdat je daar leuk je foto's kan bewerken. Ook vind ik InstaSize heel handig! Je kan uit verschillende achtergronden kiezen en je foto past altijd op instagram zonder de foto bij te snijden!


Bij weer heb ik een paar apps, Buienrader, AccuWeather wat ik een onwijze goeie heb vind! En Weather 2x.


Ik speel gitaar en heb daarom ook een paar gitaar apps zoals Tabs in die app vind je van elk muzieknummer wel een akkoordenschema of tabs schema. Guitar chords hierin vind je ook akkoordenschema's maar niet van alle liedjes of de schema's kloppen niet helemaal deze app was dan ook gratis. Met InsTuner kan je je gitaar stemmen. Dan heb ik Skiplayer daar kan je met 1 veeg makkelijk je eigen muziek afspelen. En ik heb nog een radio app.


Magister heb ik om het huiswerk te bekijken en om mijn cijferlijst te zien. Met Wrts kan je een lijst maken met woordjes die je moet leren en dan kan die app je overhoren. Google Translate heb ik hierbij staan omdat ik die vaak op school gebruik.


Hier heb ik verschillende apps. Sommige zijn shopping apps en de anderen niet. Exspenses OK is een hele goeie app! Je kan bijhouden wat je uitgeeft per maand, per dag of per jaar. Ook kan je dat in een andere categorie zetten zoals eten of kleding.


Dit mapje heet insta maar hier heb ik eigenlijks alle sociale apps en handige apps.
Ik heb hier zoal Vine, Pinterest, Gopro app zodat ik kan zien wat voor filmpjes ik heb gemaakt, Netflix en SnapUp dan kan je foto's uit je gallerij uploaden op snapchat en bijv. in je verhaal zetten.

Dit zijn alle apps ik heb Youtube ook nog maar ben dat mapje vergeten in dat mapje staan Youtube en Videoshop dan kan je video's bewerken op je telefoon.

Ik hoop dat jullie leuke apps hebben gezien en als je zelf nog een leuke app weet zet het in de comments!!!
xxRenee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten