zaterdag 30 mei 2015

Review Sally Hansen gellak


Heei allemaal!

Vandaag heb ik een review van de Sally Hansen miracle gel nagellak.
Veel plezier met lezen!
De Sally Hansen miracle gel nagellak is een gellak zonder lamp.
Hij zou dus ook net zo lang als een gellak moeten blijven zitten.
We zullen het zien!


Ik heb het kleurtje 220 Pink Tank en de topcoat.
Je brengt dus als eerst 1/2 laagjes gewone nagellak aan en dan doe je de topcoat eroverheen, eigenlijk dus hetzelfde als gewone lak.


Ik heb hier op mijn nagels 1 laagje omdat deze kleur goed dekt!
Ik vind het een hele mooie nagellak!


Wauw! Ik vind de miracle gellak supermooi!
Hij is erg dekkend en geeft een mooi effect, ook blijft hij wel een week goed zitten op mijn nagels.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!

xx Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten