dinsdag 2 juni 2015

favorieten mei 2015



Ik heb voor jullie mijn favorieten van mei! Ik heb 5 dingen uitgezocht die ik deze maand veel gebruikt heb. Ben je benieuwt wat mijn favorieten zijn? Lees dan snel verder!



1. X-Treme mascara van Gosh, het is een hele goede mascara en geeft veel volume! Het borsteltje brengt makkelijk aan, en de wimpers lijken ook nog eens veel langer door deze mascara!  Hij is o.a te koop bij de Kruidvat.




2. Provocalips van Rimmel London in de kleur 110 Dare to Pink. Je brengt deze vloeibare lipstick aan op je lippen laat het drogen en dan geeft het niet meer af! Het blijft echt wel 12 uur zitten! En met de lippen balsem erbij krijgt het een mooie glans en voelen je lippen weer gehydrateerd aan! De kleur die ik heb is een zacht roze kleur die je elke dag wel op kan doen. Hij is te koop bij verschillende drogisterijen.




3. Bruno Banani Magic Woman parfum. Deze eau de toilette van Bruno Banani ruikt superlekker! Ik heb hem bij de Kruidvat gekocht en had met mijn voordeelpas korting, ik kocht hem daarom maar voor €10,-! Hij ruikt lekker fruitig en bloemig, een erg lekkere lente geur!


4. Beautiful Bijoux ketting Rose quartz. Dit is mooie ketting met een steen als hangertje. De steen is licht roze en daarom leuk voor de lente/zomer! De steen heeft ook nog een bepaalde werking: ''Rozenkwarts is bij uitstek de steen van het hart en de liefde. Het opent hart om liefde te ontvangen en om liefde te geven. De steen trekt harmonieuze liefdes- en vriendschappelijke relaties aan en bevordert ook eigenliefde en zelfacceptatie. Rozenkwarts heeft een milde, zachte werking en werkt kalmerend bij verdriet en trauma’s en bevordert empathie, openheid en behulpzaamheid. De steen maakt ontvankelijkheid voor alle soorten schoonheid en stimuleert creativiteit en fantasie.'' Volgends Beautiful Bijoux. Hij kost €9,95 en je kan hem Hier kopen.

5. Fujifilm Instax Mini 8. Ik heb deze camera de laaste tijd veel gebruikt, omdat ik op vakantie was op Bonaire. Ik hou er van om dingen vast te leggen maar op een andere manier want een normaal fototoestel is zo saai. Met deze camera komt de foto er direct uit op creditcard formaat. Ik heb hier al eerder een artikel over geschreven die kan je hier vinden.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!
xxRenee


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten