zaterdag 6 juni 2015

2 makkelijke haarstijlen


Heei girls!

Vandaag heb ik 2 makkelijke haarstijlen voor jullie!
Ik vind deze persoonlijk supertof!
Veel plezier met lezen!
Als eerst heb ik de waterval vlecht voor jullie.
Sommigen kennen deze vlecht al anderen niet.


Zo ziet de waterval vlecht er dus uit.
Omdat het moeilijk wat om goeie foto's van de stappen te maken probeer ik het jullie maar even uit te leggen.

Als eerst kam je je haar goed door!
Dit moet omdat je anders geen mooi waterval effect krijgt.
Daarna pak je 2 kleine plukjes en twist ze om elkaar heen.
Dan pak je een plukje van boven op je hoofd en dan doe je die door de twist heen.
En dit herhaal je steeds opnieuw.
Op het einde kan je er een vlechtje van maken en een elastiekje in doen.



Dan als tweede een variatie op de gewone vlecht.
Op de foto lijkt hij niet zo mooi maar dat is ie in het echt wel.


Bij deze vlecht moet je je haar ook eerst goed doorkammen!
Je begint daarna eerst met een gewone vlecht.
Tussendoor pak je een nieuw plukje erbij maar let op niet achter elkaar! want dan ontstaat er een ingevlochten vlecht en dit wil je niet.

Dit waren de 2 haarstijlen ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten