dinsdag 9 juni 2015

Adidas Superstar

Vandaag heb ik een outfit artikel met DE zomerschoenen van 2015. Ik heb ze zelf ook, namelijk de Adidas Superstar schoenen! De schoenen zijn van de jaren '70 en zijn weer helemaal in!



 De schoenen zijn in verschillende kleuren zoals wit met zwart die ik heb, maar ook wit met blauw of een andere kleur. Ook heb je de Adidas Supercolor dat is het Superstar model maar dan in 1 kleur, je kan het zo gek niet bedenken of die kleur is er, van poep bruin tot babyblauw! Ik laat jullie verschillende outfits zien om ze te combineren! 


Hier zie de kleur schoenen die ik heb, dit is de meest verkochte schoen! Ze zijn dan ook bijna niet te krijgen omdat ze zo gewild zijn. Ik heb ze besteld op www.menatwork.nl de schoenen staan bij mannen als je een grotere maat hebt. Ik heb in deze schoenen maat 40 en heb ze gekocht op de mannenafdeling want de schoenen zijn toch uniseks. Je kan ze dragen bij een simpele outfit met een leuk jasje eroverheen maar het kan ook met fellere kleuren de schoenen staat er toch wel bij door de basic kleuren.


Ook zijn de schoenen heel leuk op en ripped jeans! Dat staat lekker stoer!


Hier zie je de Supercolor schoenen, het model is hetzelfde alleen zijn ze in 1 kleur. Als je felle schoenen hebt met een basic outfit zijn de schoenen echt een eyecatcher! 

Hier nog een voorbeeld van Supercolor, deze schoenen zijn beige en leuk gecombineerd met een lang vest!


Dit was mijn artikel ik hoop dat jullie het leuk vinden en inspiratie hebben gekregen hoe je ze kan combineren!
xxRenee


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten