zaterdag 20 juni 2015

Instagram bewerking apps


Heeei allemaal!

Vandaag laat ik jullie mijn favoriete bewerking apps zien.
Veel plezier met lezen!!
Als eerst beginnen we met retrica.
Met retrica kun je verschillende filters gebruiken om je fotos mee te maken.
Met retrica kun je niet eerst een foto maken en daarna bewerken, je moet een bepaalde filter kiezen en daar een foto mee maken.



Dit zie je als je retrica opent, je kan op de filters drukken en dat komen er nog meer filters in diezelfde trant.



Dan whitagram, hiermee kan je mooie witte kaders om je foto maken zodat je hem niet hoeft bij te snijden.


Als je dan een foto hebt ingevoegd kan je ook filters gebruiken.


Als laatst VSCO cam dit vind ik de leukste app!
Je bewerkt een foto en dan kan je alles zien wat je bewerkt hebt, heel akkelijk als je aan een feed doet.
Je hebt hierbij keuze uit veel filters en je kunt de belichting en alles ook aanpassen.

Dit was dan mijn artikel voor vandaag!
Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inlichten over de apps.

xx Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten