dinsdag 16 juni 2015

Review Bruno Banani Magic Woman


Vandaag geef ik een soort van review over een parfum van Bruno Banani benieuwt wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!


De Bruno Banani Magic Woman parfum bestaat al best lang. Het was een van de eerste Bruno Banani damesgeuren. Nu heb je ook andere versies. Hij is nog te koop gelukkig, want hij mag niet uit de winkels gaan!!  

De flacon ziet er grappig uit door die kronkel, daardoor houd hij ook lekker vast! 
 De flacon heeft een paarse kleur, en hij is doorschijnend, dat geeft een soort van ombre effect. Dat is fijn bij parfum, want ik wil wel weten hoe lang ik er nog mee kan doen. Ik zelf heb de 20 ml versie. 


Magic Woman staat bekend als de perfecte geur voor vrouwen die graag flirten en houden van verleiding. Ik vind de geur bij de beschrijving passen! Hij bevat de topnoten meloen, passievrucht en rode bessen,  het ruikt samen erg lekker! De hartnoten zijn rosé champagne, lelies en wilde aardbeien. Ik ruik de lelies erg goed! De geur is niet te sterk, maar je ruikt hem wel.  


De geur blijft ook goed zitten! Je ruikt hem bijna de hele dag wel. Dat moet wel bij parfums, dan weet je dat het erg goede parfums zijn!

Dit was mijn artikel voor deze week. Ik heb zo goed mogelijk de geur geprobeerd te beschrijven!!
xxRenee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten