dinsdag 26 mei 2015

Outfit!

IMG_8418.JPG wordt weergegeven

Heyy, 
Ik heb voor jullie een outfit artikel. Het is een stoere outfit maar ook heel simpel! Ben je benieuwd?? Lees dan maar snel verder!!


FullSizeRender.jpg wordt weergegeven

Het is een vrij simpele outfit, Ik wou er een speciaal item bij en dat is de ketting! De ketting is van Beautiful Bijoux. Het is de edelsteen ketting met de steen blue sandstone. Blue sandstone is in werkelijkheid niet een echte steen, het is glas met ingesloten koperdeeltjes. Het is een donkerblauwe ketting maar neigt naar zwart en met de glinsterende koperdeeltjes lijkt het net de hemel met sterren! Onwijs cool effect! Klik hier voor de link naar hun website.

Deze kledingstukken heb ik gebruikt:
* Leren jack van de Takko €40,- 
*Basic grijs shirt van de Hema €4,- !!! Hema shirt
*Boyfriend jeans van de H&M is nu niet meer verkrijgbaar maar wel een soortgelijke broek, ook weet ik de prijs hiervan niet meer.  Soortgelijke broek €39,99
* En dan natuurlijk de ketting van Beautiful Bijoux €9,99 Ketting

IMG_8434.JPG wordt weergegeven

Ik heb bij deze outfit een rommelige vlecht in want dat vond ik wel stoer staan!

IMG_8436.JPG wordt weergegeven

Hier zie je hoe mooi de ketting glinstert!

IMG_8418.JPG wordt weergegeven

Het is een vrij simpele outfit maar het leren jack en de ketting trekken echt de aandacht!

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden
xxRenee.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten