dinsdag 10 februari 2015

Favoriete muziek





Vandaag wil ik mijn favoriete muziek aan jullie laten zien. Ik hou zelf heel erg van muziek en zelf speel ik ook een instrument namelijk gitaar (akoestisch en elektrisch). De linkjes van de muziek zet ik onder de foto van de bijbehorende titel. Ik hoop dat jullie wat inspriratie krijgen voor nieuwe (leuke) nummers! De nummers staan in willekeurige volgorde.

1. Runaway (U & I) van Galantis 
Ik vind dit een heel leuk nummer omdat je het snel mee kan zingen en het is een beetje druk! Het is een beetje een rare videoclip want de zangeres heeft een kattenmasker op omdat ze niet herkend wil worden.



2. Up van Olly Murs ft. Demi Lovato
Dit nummer is erg mooi! De tekst spreekt mij heel erg aan omdat het heel mooi verteld is! Ook als je een beetje kunt gitaarspelen is dit een leuk nummer om te spelen!



3. Love me harder van Ariana Grande ft. The Weeknd
Dit is een heel mooi nummer! Ariana kan zo goed zingen, en samen met The Weeknd klinkt dit nummer te gek!



4. Good girls van 5 Seconds Of Summer
Ik vind 5sos heel erg leuk en vind sommige nummers van hun te gek! Vooral het gitaarspel vind ik er mooi! Ik vind Amnesia van hun ook heel mooi dat is meer een rustig nummer en die is ook niet moeilijk om zelf op de gitaar te spelen!



5. Young again van Hardwell ft. Chris Jones
Ik vind dit een erg leuke mix van Hardwell en dat is de best DJ ter wereld en hij komt uit Nederland! De meeste bekende DJ's komen denk ik uit nederland zoals Hardwell, Armin van Buuren en Afrojack! Nederland is zo klein maar erg muzikaal en dat vind ik vrij knap van ons land! :)



6.  Lips are movin van Meghan Trainor
Eerst kwam ze met het nummer All about that bass dat ook een bekend nummer werd en nu heeft ze Lips are movin wat ook een heel leuk nummer is. In de videoclips van haar nummers zie je veel de zelfde stijl een beetje cartoon achtig en dat ziet er super leuk uit!



7. Runaway (U & I) Gioni remix Trap Nation
Dit is een remix die ik zelf heel erg leuk vind! Je kan er goed Hiphop/streetdance op dansen en ik vind de beats die erin komen erg leuk! Hij is heel anders dan de normale versie die ook al in deze lijst voorkomt!



Dit waren mijn favoriete muziek, ik hoop dat jullie wat leuke nummers zagen!
xxRenee


Geen opmerkingen:

Een reactie posten