zaterdag 21 februari 2015

Tag: This or That


Vandaag hebben wij een tag voor jullie namelijk de this or that tag!! Hier in staan verschillende dingen waaruit we moeten kiezen. Veel plezier met lezen!



1. Lipstick of lipgloss?
Iris; Lipstick omdat ik lipgloss vind plakken.
Renee: Mij maakt het niet uit want voor een feestje zou ik lipgloss doen maar als ik echt moet kiezen kies ik voor lipstick.

2. Eyeliner of mascara?
Iris: Mascara omdat ik eyeliner zonder mascara niet heel mooi vind.
Renee: Mascara omdat als ik eyeliner aanbreng het een dun kronkelig lijntje wordt dat ik heel lelijk  vind of een dik recht lijntje en ik vind een dikke lange streep eyeliner ook heel lelijk.

3. Kwasten of sponsjes?
Iris: Sowieso kwasten want ik vind sponjes niet fijn werken.
Renee: Kwasten omdat dat fijner werkt maar ik gebruik ook wel sponsjes.

4. O.P.I of China Glaze?
Iris: Ik heb alleen nog maar O.P.I gebruikt en dat vind ik wel een goed merk dus ik kies voor O.P.I.
Renee: Ik heb zelf ook alleen nog maar O.P.I en geen China Glaze, Maar O.P.I bevalt me erg goed!

5. Lange of korte nagels?
Iris: Gemiddeld niet lang maar ook niet kort maar als ik echt moet kiezen korte nagels omdat ik korfbal en paardrij breken ze snel af.
Renee: Kort want ik vind lange nagels vies staan.

6. Parfum of body mist?
Iris: Ik vind alle 2 wel goed, maar in de winter gebruik ik vaker parfum en in de zomer vaak een body mist.
Renee: Body mist want dat geeft een verfrissend gevoel. Maar parfum is wel lekker voor naar een feestje want dat ruik je net iets sterker.

7. Ketting of armband?
Iris: Ketting omdat ik iets om mijn hand super irritant vind!
Renee: Ketting want ik vergeet vaak om een armband te pakken en de kettingen die ik heb kan ik s'nachts om hebben.

8. Jeans of joggingsbroek?
Iris: Jeans want als ik naar school ga vind ik het raar om in mijn joggingsbroek te gaan, alleen in het weekend draag ik wel vaak een joggingsbroek.
Renee: Joggingsbroek omdat ik na school snel mijn jeans uit trek en een lekker zittende joggingsbroek aan doe en dan mijn huiswerk maak!

9. Zomer of winter?
Iris: Zomer! Ik hou van de zon en ik vind het lekker om te zwemmen en ik hou van het warme weer.
Renee: Zomer want het is lekker warm maar de winter vind ik ook heel leuk maar dan moeten we wel kunnen schaatsen en er moet sneeuw liggen!

10.  Regen of zon?
Iris: Zoals ik net ook al zei ik hou van de zon dus de zon!
Renee: Natuurlijk de zon want ik hou echt niet van regen en helemaal niet als ik erin moet fietsen!



Dit was onze This or that tag wij hopen dat jullie het een leuke tag vonden!

XxYorts




Geen opmerkingen:

Een reactie posten