zaterdag 7 februari 2015

Room inspiration

Heey allemaal,



Vandaag heb ik een room inspiration voor jullie!
Hierin laat ik jullie verschillende kamers zien en laat ik weten wat ik ervan vind.
Veel plezier met lezen!

Ik ga jullie vandaag laten inspireren door vele verschillende kamers aan jullie te laten zien.
We gaan van slaapkamers naar badkamers & woonkamers.
Laat ik maar snel beginnen!


1. Woonkamers

Als eerste 2 woonkamers!
In de eerste woonkamer is mooi gewerkt met hout wat ik er mooi uit vind zien.
De combinatie tussen hout en antraciet (kleur van de muur) vind ik erg mooi!


Hierin is ook hout gebruikt maar wel wat minder.
I.p.v. antraciet gebruikt deze kamer wit.
Door je muren wit te maken lijkt je kamer vaak groter.
Ook erg mooi!


2. Eetkamers


De eerste eetkamer heeft een brocante uiterlijk.
Brocante betekend dat er veel hout in verwerkt word en dat het kan lijken alsof het al gebruikt en 'oud' lijkt maar dat is de stijl.
Vaak worden er bij brocante ook veel 'oude' kleuren gebruikt.
Maar nu even over de eetkamer, ik vind het erg mooi aangekleed met schilderijen en lampjes.
Erg mooi!

Dan de 2e eetkamer, deze is veel meer van het 'moderne' thema.
Persoonlijk vind ik beide thema's erg leuk!
In deze kamer is veel glans te zien, op de lampen, de kastjes en op de stoelen.
Bij deze kamer moet je wel houden van modern.


3. Meiden slaapkamers (12-16 jaar)


De meidenkamers mijn favorieten!
Ik vind deze toch wel echt het allermooist, mooie neutrale kleuren waar ik persoonlijk heel erg van houd!
De details zoals de kussens, de grote klok, en het vacht kleedje maken het echt af.



En ook deze is weer heel mooi!
Deze is iets rustiger wat erg mooi staat.
Alles is mooi gecombineerd met elkaar & wauw....

4. Badkamers




Als eerst een hele luxe badkamer!
De details: De lichtjes, het tafeltje (links) & de tv vind ik erg mooi passen bij de antraciet en wit kleuren.
Erg mooie badkamer maar je moet er wel van houden.


Dit is een wat simpelere badkamer ook erg mooi maar persoonlijk vind ik de bruine kleur wat minder mooi.


5. Keukens


Ook bij de keukens weer een iets 'oudere' keuken en weer een hele moderne.
Wat ik erg leuk vind aan deze keuken is het raam zodat je als je aan het koken bent ook bijvoorbeeld op je kinderen of je hond kan passen.




En dan als laatste de moderne keuken.
Ik vind de keuken persoonlijk iets te modern, maar sommige mensen houden er van.
Ook is eigenlijk alles wit en dat word best snel vies dus je zult het dan ook snel zien, dit geld ook voor de eerste keuken.


Dat was dan de room inspiration, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Voor vragen of tips mail naar info.yorts@gmail.com

xx Iris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten