dinsdag 17 februari 2015

Muziek Nailart

IMG_5698.JPG wordt weergegeven


Vandaag heb ik een hele leuke simpele nailart voor jullie, hij is heel gemakkelijk te maken en je hebt maar een paar dingen nodig! Dus lees snel verder!



Wat heb je nodig?
1. Zwarte nagellak (ik gebruik zwart met glittertjes van OPI 4 In the morning hij is niet meer verkrijgbaar want het was van een limited edition).
2. Roze nagellak (ik gebruik L.A colors in de kleur Lightning).
3. Beige/witte nagellak (ik gebruik een beige kleur dat in een velvet pakketje zat van de Action).
3. Topcoat (ik gebruik de gel like topcoat van Catrice).
4. Zilveren glitters.
5. Een dotting tool of een klein kwastje.




Hoe maak je het?
1. Lak je nagel in je basiskleur (roze).
2. Lak een andere nagel met de topcoat en strooi er wat glitters over heen. Lak er vervolgends nog een laag topcoat over zodat het goed blijft zitten.
3, Als de basiskleur goed droog is kan je met de dotting tool een zwart muziek nootje maken ik heb gekozen om een groot rondje en een klein rondje te maken zodat het een soort van 3D effect heeft.
4. Als het zwarte muziek nootje volledig droog is kan je met de dotting tool beige kleine stipjes maken.
5. Van de beige stippen maak je kleinere muziek nootjes. Laat dit goed drogen.
6. Als alles goed droog ga je er met de topcoat overheen en klaar zijn je muziek nagels!


hier nog even met de foto's

Ik hoop dat jullie deze nailart ook gaan maken!

xxRenee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten