zaterdag 14 februari 2015

Review: Maybelline BB cream


Heeii,

Vandaag heb ik weer een review voor jullie.
Dit keer een review over een BB cream.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel plezier met lezen!


Vandaag review ik dus de Maybelline Dream Fresh BB cream.
Ik vind het een erg fijn product, en ik krijg er geen vette maar ook geen droge huid van, perfect voor mijn huid dus.

Op de achterkant van de BB cream staat wat hij beloofd:

                                     1. Vervaagd imperfecties
                                     2. Verbeterd de conditie van de huid
                                     3. Verheldert
                                     4. Past zich aan de natuurlijke kleur aan
                                     5. Egaliseert
                                     6. Hydrateert
                                     7. Beschermd met spf 30
                                     8.  Voelt comfortable (er zit geen olie in)

Zonder BB cream (beetje rare foto)

Met BB cream

Ik vind het resultaat erg mooi!
Met nog een beetje extra concealer zie je de roodheden helemaal niet meer.
Ook geeft het een natuurlijk effect en niet een plamuur effect.
Ik vind dit een erg mooi product en hij doet ook wat hij beloofd.
Hij is te koop voor 9,99 bij de kruidvat en de etos.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xx Iris




Geen opmerkingen:

Een reactie posten