zaterdag 28 februari 2015

Favorieten van februari


Het is alweer de laatste dag van februari dus laat ik vandaag mijn favoriete producten van februari zien.
Veel plezier met lezen!



Vandaag laat ik mijn favoriete producten van februari aan jullie zien.
Dit zijn make-up producten en producten voor je lichaam.
Laten we maar snel beginnen.


Als eerst de gezichtsproducten.

De BB Cream van maybelline is echt mijn favoriet!
Hier heb ik ook een review over geschreven.
Hij is verzorgend en er zitten geen zware producten in.
Ook dekt de BB Cream erg goed!

De catrice camouflage cream is erg goed!
Deze gebruik ik vrijwel altijd in samenwerking met de BB Cream en dan lijkt mijn huid echt mooi egaal.

De prime and fine mattifying powder zorgt ervoor dat alles sowieso 5 uren blijft zitten!
Ook is mijn huid erg vet en als ik de poeder er overheen doe lijkt het niet vet meer.

Dan als laatst de cookies & cream shimmer pearls van essence.
Dit is een blush en highlighter in 1.
Dit product geeft een mooie glans!
Dit was een limited edition dus hij is niet meer te koop!



Dan de ogen en de wenkbrauwen.

Ik heb echt heel veel mascara's maar deze is toch wel echt heel goed!
Ik krijg er lange en volle wimpers van maar deze mascara is ook waterproof en daardoor krijg ik het bijna niet van mijn wimpers af echt een hele goede mascara!

Dan de eyeliner hij is van Rimmel en heet glam'eyes eyeliner.
Deze is niet waterproof maar hij heeft wel een mooi dun kwastje wat ik lekker vind werken.
Wel een nadeel ik schiet erg snel uit door het dunne kwastje.

Dan voor mijn wenkbrauwen gebruik ik het catrice wenkbrauw setje hier zit een kwastje, pincet en 2 kleuren in een lichte kleur voor blond haar en een donkere kleur voor bruin haar.
Dit product werkt echt goed en blijft ook de hele dag goed zitten!


De parfum en bodybutter!

De parfum is: Calvin klein~ in 2 you
Ik vind hem erg lekker ruiken.
Hij ruikt fris maar toch vrouwelijk een erg lekkere geur!

Dan de body butter.
Ik gebruik niet zo veel body butter of body lotion omdat ik het vind plakken, maar als mijn huid erg droog is wil ik het wel gebruiken.
Deze body butter van de kruidvat ruikt erg lekker en plakt bijna niet!
Hij smeert iets moeilijker uit maar je kan er mee werken.


Dit waren mijn favorieten van februari ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx Iris


Maybelline BB Cream     9,99
Catrice camouflage cream     2,99
Catrice prime and fine mattifying powder     4,99
Essence cookies & cream      niet meer te koop!
Catrice lashes to kill waterproof     3,99
Glam eyes eyeliner rimmel     7,49
Catrice eyebrow set     3,99
Calvin klein in 2 you     vanaf €25,-
Kruidvat body butter     2,49 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten